Politika kvality(QMS)
a bezpečnosti potravín(HACCP)
1. Zavedením systému manažérstva kvality podla ISO 9001:2008 sa zaväzujeme
dosahovať a neustále zlepšovať kvalitu poskytovaných služieb – prípravy, výroby
a podávania jedál.
2. Riadenie a zabezpečovanie kvality a Analýzy nebezpečenstiev v kritických
kontrolných bodoch považujeme za rozhodujúce nástroje pre dosahovanie našich
cieľov.
3. Rozvoj firmy je orientovaný na dlhodobú spokojnosť zákazníkov, vlastných
zamestnancov i ostatných zainteresovaných strán.
4. Zákazníkom garantujeme : – zásobovanie prevádzok a bufetov surovinami
dodávanými prevažne od certifikovaných výrobcov,
– profesionálny prístup obsluhového personálu,
neustálymi laboratórnymi analýzami overovanie mikrobiologickej bezpečnosti našich
produktov,
– dodržiavanie zásad správnej výživy pri zostavovaní
jedálnych lístkov, nadštandardné služby, bonusy stálym zákazníkom, ústretovosť a
ochotu pomôcť vyriešiť problém.
5. Dodávatelia a externí pracovníci sú našimi partnermi a sú zainteresovaní na plnení
našej Politiky QMS.
6. Udržiavanie zhody pri všetkých činnostiach vykonávaných v I.E.G.- stravovacie
služby s legislatívnymi požiadavkami a inými záväzkami je dôležitou podmienkou a
realizuje sa to vykonávaním pravidelných interných auditov v našich stravovacích
zariadeniach nezávislými odborníkmi.
7. Efektívnou komunikáciou v externom prostredí, vo vnútri spoločnosti a
usmerňovaním metodiky výroby v súlade s požiadavkami hygieny, bezpečnosti a
ochrany zdravia pri práci optimalizujeme systém manažérstva kvality a potravinovej
bezpečnosti.
8. Sústavným zvyšovaním odbornej spôsobilosti zamestnancov sa zvyšuje aj
povedomie o kvalite stravovacích služieb.